Cégünk minden vásárlásról a hatály os jogszabályoknak megfelelő ÁFÁ-s számlát állít ki, mely a legtöbb esetben egyben jótállási jegyként is szolgál. A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett legalább 12 hónap (döntően 24, vagy 36 hónap) jótállást vállalunk, mely idő alatt cseregaranciát nyújtunk, vagy ahol lehetséges alkatrészt biztosítunk a termék általunk, vagy javítószolgálat által történő javításához. Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, eredeti számlával jelentheti be, érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezt gondosan őrizze meg. A jótállási felelősséget kizáró feltételek: helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás, szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat, bármilyen nem az AGIMPEX Hungary Kft. által végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás, nem megfelelő üzembe helyezése vagy üzemben tartása, vagy természetes elhasználódás. Kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Csak bizonyítottan hibás termék kerül kicserélésre. Kérjük, a küldemény átvételekor a futár előtt győződjön meg a csomagolás sértetlenségéről. A küldemény bármilyen feltételezett sérülése esetén vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral a reklamáció, kárrendezés céljából és ezt haladéktalanul jelezze felénk is. A jótállási időtartam a vásárlás napjával, vagy a küldemény átvételétől kezdődik. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles írásban (e-mailben) jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
A jótállás időtartama:
- a 10.000 ft és 250.000 ft közötti termékek esetén 2 év
- a 250.000 Ft feletti termékek esetén 3 év.
A garancia, jótállás érvényesítésének helye az AGIMPEX Hungary Kft., 9400 Sopron, Ógabona tér 16. /e-mail: rendeles {kukac} agimpex {pont} net /megrendelés visszaigazoló emailre válaszolva/, alatt érvényesíthető nyitvatartási időben. Kérjük sima ajánlott levélben, vagy csomagban küldje vissza címünkre számlamásolattal, részletes hiba leírással együtt - a gyors ügyintézés érdekében - a terméket. Utánvétes küldeményeket nem áll módunkban átvenni. Előre egyeztetve személyesen is leadható a hibás termék és van lehetőség Foxpost, MPL, vagy akár GLS automatába is visszaküldenie a hibás terméket. Ebben az esetben feladás előtt legyen kedves emailen kérni az automata adatait tőlünk. (Másik automatába küldött küldemény átvételére nincs lehetőségünk és egyeztetni azért is szükséges előre, mert az automatákban csak néhány munkanapig van a csomag, utána automatikusan visszaküldésre kerül.)
A visszaküldött termékeket igyekszünk a lehető leghamarabb megvizsgálni. Ha hibás terméket másra szeretné cserélni, akkor kérjük a feladással egy időben adja le rendelését a webáruházban és a megjegyzés rovatba írja be, hogy a visszaküldésre került termék(ek)et számítsuk be.
Momert mérlegek garanciális ügyintézése: a garancia érvényesítésének helye a Momert Zrt. Szervízosztálya, Dunaújváros 2400, (25)555-135, fax: (25)555-199. Kérjük sima ajánlott levélben, vagy csomagban küldje vissza címükre számlamásolattal, részletes hiba leírással együtt - a gyors ügyintézés érdekében - a terméket. Utánvétes küldeményeket nem áll módjukban átvenni.
Egyéb tudnivalók: Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembe helyezés és kezelés mellett meghibásodott, Ön kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat és a vételárat kérheti vissza.